- Podnoszenie jakości obsługi klienta – studenta w sekretariacie i dziekanacie oraz zasady profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta w uczelni
- Techniki asertywnej komunikacji , czyli jak efektywnie porozumiewać się ze studentami, kandydatami na studia oraz ich rodzicami
- Budowanie wizerunku uczelni. Jak rozmawiać z pokoleniem Z, Y, X I BB
- Trudne sytuacje w biurze uczelni, czyli jak efektywnie porozumiewać się z klientami i współpracownikami (NABÓR ZAKOŃCZONY)
- Ochrona danych osobowych w uczelni wyższej (NABÓR ZAKOŃCZONY)
- Wewnętrzne systemy zarządzania jakością na uczelni wyższej (NABÓR ZAKOŃCZONY)
- Zasady tworzenia aktów normatywnych w uczelni na przykładzie aktów prawnych regulujących proces kształcenia (NABÓR ZAKOŃCZONY)
PROGRAM:
- Standardy obsługi studenta-klienta w biurze uczelni wyższej.
- Korzyści profesjonalnej obsługi klienta-studenta w dziekanacie i sekretariacie uczelni wyższej.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem-studentem (narzędzia komunikacyjne, analiza potrzeb).
- Rola sekretariatu/dziekanatu w uczeniu właściwych postaw obywatelskich przy załatwianiu spraw w urzędzie: znajomości tematu, uczciwości, sprawności, bez prób manipulacji pracownikami, mając na uwadze również dobro własnej uczelni.
- Rozwiązywanie problemów i przeciwdziałanie trudnym sytuacjom (radzenie sobie z trudnym studentem/klientem).
TERMIN:
26-27.05.2021
LICZBA GODZIN: 16
LICZBA MIEJSC: 14
REKRUTACJA:
Funkcjonowanie uczelni Podnoszenie jakości obsługi klienta – studenta w sekretariacie i dziekanacie oraz zasady profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta w uczelni
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
KONTAKT:
tel. 12 39 99 618
PROGRAM:
- Pojęcie asertywności – postawy i zachowania asertywne.
- Asertywność jako wyraz szacunku wobec siebie i innych.
- Postawy nieasertywne: ich przyczyny i konsekwencje.
- Priorytet dobra uczelni w komunikacji, a pomoc studentom i pracownikom.
- Techniki przekazywania konstruktywnej krytyki i odmowy.
- Asertywność w komunikacji ze studentami, kandydatami na studia oraz ich rodzicami.
TERMIN:
Informacja pojawi się wkrótce
LICZBA GODZIN: 16
LICZBA MIEJSC: 10
REKRUTACJA:
Techniki asertywnej komunikacji , czyli jak efektywnie porozumiewać się ze studentami, kandydatami na studia oraz ich rodzicami
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
KONTAKT
tel. 12 39 99 618
PROGRAM
- Budowanie pozytywnego wizerunku uczelni
- Jak rozmawiać z pokoleniem Z, Y, X i BB
- Budowanie autorytetu u pokolenia Z, Y, X i BB
- Odpowiedni styl komunikacji
- Jak reagować w trudnych sytuacjach
TERMIN
Informacja pojawi się wkrótce
LICZBA GODZIN
8
LICZBA MIEJSC
5
REKRUTACJA
Budowanie wizerunku uczelni. Jak rozmawiać z pokoleniem Z, Y, X I BB
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
KONTAKT
tel. 12 39 99 662
PROGRAM
- Ramy komunikacyjne w obsłudze trudnego klienta: zewnętrznego i wewnętrznego
- Zasady poprawnej komunikacji ze współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi
- Umiejętność porozumienia się z różnymi osobowościami
- Savoir-vivre w miejscu pracy
- Świadomość własnej mowy ciała i jej odbioru
TERMIN
Grupa I: 10.12.2020 i 11.12.2020
Grupa II: 7.01.2021 i 8.01.2021
LICZBA GODZIN
16
LICZBA MIEJSC
20
REKRUTACJA
Trudne sytuacje w biurze uczelni, czyli jak efektywnie porozumiewać się z klientami i współpracownikami (NABÓR ZAKOŃCZONY)
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
KONTAKT
tel. 12 39 99 662
PROGRAM
- Istota nowych pojęć Rozporządzenia o ochronie danych osobowych
- Zasady prawidłowego przetwarzania
- Podstawy prawne zbieranie i przechowywanie danych osobowych
- Warunki wyrażenia zgody przez osobę fizyczną
- Jakie informacje przekazać na temat przetwarzania danych, aby spełnić wymogi prawne?
- Rodzaje zabezpieczeń zwiększających poufność przetwarzanych danych
- Istota Polityki Bezpieczeństwa Informacji
- Lista obowiązków administratora na gruncie Rozporządzenia o ochronie danych osobowych
TERMIN
30.11.2020 – 4 h (dydaktyczne)
01.12.2020 – 4 h (dydaktyczne)
LICZBA GODZIN
8
LICZBA MIEJSC
15
REKRUTACJA
Ochrona danych osobowych w uczelni wyższej (NABÓR ZAKOŃCZONY)
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
Termin naboru dokumentów trwa do 23 listopada 2020.
Lista uczestników zostanie ustalona 26 listopada 2020.
KONTAKT
tel. 12 39 99 662
PROGRAM
- Cele i zasady zarządzania jakością w uczelni wyższej
- Budowanie systemu zarządzania jakością
- Procedury zapewnienia jakości
- Rola i zadania kierownictwa we wdrażaniu systemu zarządzania jakością w uczelni
- Etapy wdrażania systemów zarządzania jakością
TERMIN
30.10.2020
LICZBA GODZIN
8
LICZBA MIEJSC
8
REKRUTACJA
Wewnętrzne systemy zarządzania jakością na uczelni wyższej (NABÓR ZAKOŃCZONY)
Nabór zakończony.
KONTAKT
tel. 12 39 99 662
PROGRAM
- Podstawowe regulacje prawne, akt prawny, akt normatywny
- Rodzaje aktów normatywnych wydawanych w uczelni
- Przykłady aktów normatywnych w uczelni
- Budowa aktu normatywnego
- Przygotowanie projektu aktu normatywnego
TERMIN
informacja pojawi się wkrótce
LICZBA GODZIN
8
LICZBA MIEJSC
7
REKRUTACJA
Zasady tworzenia aktów normatywnych w uczelni na przykładzie aktów prawnych regulujących proces kształcenia (NABÓR ZAKOŃCZONY)
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
Termin naboru dokumentów trwa do 20 listopada 2020.
Lista uczestników zostanie ustalona 23 listopada 2020.
KONTAKT
tel. 12 39 99 662